Friday, January 29, 2010

Akanku Jumpa~insyaallah...



kalau baca lirik lagu ni..mmg dekat sgt dgn hidup aku...

hidup yg penuh liku..(wah puitisnya daku!!)

blaja>>>lambat habis..kawan2 yg sebaya dah boleh pegang duit sendiri..
masuk pertandingan>>>tak pernah ada luck..dah la aku tak suka persaingan..dari dulu..sebab tu aku masuk pertandingan..nenek aku cakap contest..
untuk tahun 2010 ni aku join banyak gila contest..



innershine berry beautiful eyes..(kecundang)
hannah talent..(malin kundang)
fareeda...(tak dapat jugak..haha!)
maybelline...(aku tak rasa dapat sbb org lain punya undi dah beribu)
apa ntah lagi yg kat blog..bersepah2 contest..haha...



erm..aku amik iktibar dari semua tu..kita takkan dapat apa yang kita mahukan..dan mungkin usaha aku belum cukup..(aku invest byk wang dalam contest2 nih..rasa nak tikam diri pon ada jugak)
tapi bila pikir2 balik..biarlah..dari sini kita dapat kenal..siapa lawan siapa kawan..aku sedikit sebanyak dah dapat terima kegagalan..aku kini dah kuat..(wlupun tak minum susu)..
aku mampu tangani stress dan berfikiran positif..mungkin lepas meybelline ni klu takdak jugak..aku akan concentrate gila baby punya kat pelajaran aku...(sekarang pon aku tumpu jugak..awal2 sem..aku pon ada jugak minat yg aku nak layan...semua org pon ada minat...yg sampai tahap org kutuk2..yg penting aku puas hati sebab aku dah mencuba...
aku dah boleh motivate diri sendiri...contoh klu aku tak dapat tu aku pikir la..maybe nak suruh aku belajar rajin2..susah nak hidup kat dunia luar..itu contoh..ada lagi tp biar aku sendiri yg ingatkan diri sendiri..

sedikit sebanyak kekecewaan yg melanda..aku garapkan dalam lagu org hasil karya


lagu: Isma Yusoof & Pam Yuen
lirik: Isma Yusoof
Produser: Isma Yusoof, Pam Yuen, Ully (Awanband), Azfar & Ash (BAU)
Arranger: Pam Yuen
Executive Producer: Isma Yusoof & James Wong
Studio: Platinum Studio

terimalah!!~
nyanyian azfar..kazen housemate aku...

Ku mengatur langkahku

berjalan tanpa bayang-bayangMu
langit dan bumi setia, menemaniku
matahari menyinar tak pernah berpihak padaku
Ku kepanasan tanpa perlindunganMu.

Hari berganti hari aku masih teguh menanti

Hadir diri Mu dalam hidupku ini
Rasa kecewa ada bila kaki penat berlari
Namun yakinku Kau kan kutemui

ku takkan pernah cuba berhenti
langkahku mencari Cinta
Yang ku tahu hanya tuk diriku
kan ku terus cari sampai hujung dunia

kerna ku tahu akanku jumpa diriMu
dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu

kulihat semua gembira
bila mengenali erti Cinta
senyuman ku beri hanya duka
bila ingin Teman tuk berbicara

Cinta jangan sembunyi
mataku kabur mencari
hadirlah dalam hidupku ini
Cinta jangan engkau pergi bila langkahku cuba
untuk mengejar diriMu



No comments:

Post a Comment