Sunday, January 3, 2010

aktiviti waktu cuutti...


1)tido...yg ni wajib ('',)
2)tgk tb...cite yg paling suke tgk Dyesebel...sy suke sgt Marian Rivera tu...comel kot..tgk ngn mak akim juon mastura e-scha...erm...siap dah hapal lagu tema cite tu..hah??tak cayer??


ops...awak sgt comel awak tahu tak???...i love u..(T.T)!!

3)bela e-scha...(saje eje sha macam scha dewi remaja br nmpk macam glamer)...die sgt buaih..hyperactive...dah pandai gelak jahat...hokhokhok..pandai tata..pandai cakap papa..mama...pandai amin(salam ciom tgn)..

.
ni dah besa sikit....



ni dah besar byk...diapit oleh adik2 sy yg gigih menjaga...
act,mak yg jage..kami tlg tgk jer...


4)pegi kenduri kendara...cuti ni jer, 2 org kazen sy kawen...tu tak campor yg takleh pegi sbb final exam la apela...

fatihah....sepupu sy yg mude drpd sy..tp dah kawen..ehehe...takpela..die dah bekerjaya..awak tu belum lagi...


kak aini...bibi abg zam...kat cni senyum..kat kg dah tak senyum dah...segan kot...takpela kak..kami tak makan org...kpd bakal2 bini org pandai2 la bawak diri bile dah ke rumah laki masing2..wah2..pandai pulak bg petua..(petua pulak,tips la wei)


5)pegi majlis anugerah juon...die sgt suke sy ikut die..tp..(cis3...sume ingat aku mak die...cis3)..takpela..nak wat camne.....tahniah adik..wlupon anugerah pra sekolah...kak shitah bangga dgn adik...tahniah adik..nant belaja pandai2..jadi doktor..kak shitah nak jadi doktor,tp kak shitah malas la...(alasan common)
tgh tggu ayah...


tggu ayah lagi~

dgn kak shitah!!!!
dpt anugerah bahasa melayu...aik??kak shitah ingat adik suke maths!!

dgn jubah graduasi...

ade lagi...tp cukup la takat ni...sbb tak mandi lagi...ngeeeee~

No comments:

Post a Comment