Thursday, January 21, 2010

Saya Nak Cuti!



shitah!!!hg suma hg nak..apa yg hang tak mau???


ramai taw yang masuk menda alah ni..Saya Nak Cuti yang bertanda seru! itu...antaranya cik Hanis Zalikha kita...saya mengetahui peraduan ni dari cik Hanis la..tq Hanis....saya tahu saya takkan dapat cuti tersebut..namun dalam hati berkata..untung sabut timbul...untung sabut timbul..untung sabut timbul..


hehe..takla...saya berdoalah kepada Allah..klu dimakbulkan alhamdulillah..boleh bawak mak atau ayah pergi..tp klu mak malu depan camera takpa..saya bawak ayah sbb ayah mmg banyak cakap..silap2 hari bulan ayah promote barang2 Elken kang kat tb..hehe..anda sihat saya sihat sama2 sihat!!!(Elken py tagline)


nak bawak cinta hati takleh..sbb cinta hati belum rasmi menjadi suami yg sah...syg..katakanlah i dapat, i bawak mak ayah i dulu..sbb bukan u yg beranakkan i...syg jgn sedih ea...(ni bajet macam dah menang dah ni)..i..i suka menda free..yipii!!hip2..horeyyy...

panjang2 cerita pun nant bosan..boleh singgah di laman web Mashi..bukan2..MAS...MAS Traveller..



bestnyer klu dapat..(slrrrrppp..bunyi air lur menjejes)....dalam karangan yg tidak melebihi 350 patah itu..saya memilih phuket sebagai destinasi pilihan...saya letak gambar dgn tokoh idola saya..(bajet boleh dapat la klu kau letak gambar Tun)....sebab klu Tun tahu saya masuk ni, mesti dia kata...takyah susah2 la shitah..di sebabkan kesungguhan hg menunjukkan yg hg suka menda2 free..jom la kita p phuket bawak mak ayah hg sekali...wow!!!tp itu hanyalah rekaan semata2....Tun pon tak kenai sapa dia Mashitoh tu...menteri kabinet kah??atau jenama kabinet di rumahnya...??




gambar ni di ambil semasa majlis dua pupu saya..saya jadi pengapit..haha!Tun hadir bagi memeriahkan majlis...waaaa...sgt suka sbb dapat bergambar dgn Tun..


jom ramai2 masuk peraduan ni..tarikh tamat 31 Januari 2010...sekian


3 comments:

  1. wah, begambar dengan tun lgi,,,, bertuah la ko dapat jumpa dia.. :D

    ReplyDelete
  2. salam singgah!

    thanx 4 ur comment @ my blog ya ^_^

    ReplyDelete
  3. kyuubi_85 |memang bertuah sgt..haha!!kakak yg tlg amek kan gmbar pon tak dapat sbb ramai gila org nak amek gambar dgn Tun


    red |sama2(> -)

    ReplyDelete