Tuesday, February 2, 2010

Santapan jiwa pun perlu juga...



dulu, masa sekolah dulu2..selalu ada tazkirah..ceramah agama..sekarang ni, aku dah jarang dah dgr ceramah2 ni..tiba2 rasa insaf pulak..semakin hari aku semakin hanyut dgn dunia...dulu kat sekolah kawan dgn ustaz..klu ada apa2 kemusykilan boleh terus tanya..masuk u ni..dah takdak ustaz2 ni..jarang jumpa..

tadi aku ada lawat satu blog..mmg aku akan follow blog ni untuk santapan rohani aku..semoga aku mendapat hidayah...aku bukan la jahat...tp kadang2 pemikiran ni agak terpesong..contoh..pung pang pung pang..tutup aurat itu wajib..namun aku sendiri pun belum sempurna menutup aurat..mmg salah diri sendiri sbb suka baju yg kepunyaan adik..berdosanya aku ya Allah...semoga Allah mengampunkan dosa2 aku..dan sesungguhnya Allah Maha mengetahui...



click here...syurgadidunia

No comments:

Post a Comment