Friday, February 19, 2010

siapa lahir tahun harimau angkat tangan???


bismillahirrahmanirrahim...

salam semua...siapa yg lahir tahun 1986 tak payah angkat tgn...cuma buat ngauman harimau sikit...auummm...wah..*comelnyer siapa yg buat*..sebenarnya aku la yg lahir tahun harimau tu..
tapi aku terkezut harimau dgn apa yg aku baca kat paper metro hari khamis bersamaan 18 februari...



dalam paper tu ada tertulis...org yg lahir tahun harimau ni mmg tak boleh dijadikan pasangan hidup, tudia..klu boipren aku percaya ni kompom dia takmaw kat aku.. jadi pengapit pun tak boleh...sukati jer...aku dah jadi 3 kali pengapit..takda pun tetamu lari pada hari kejadian...

lagi satu..kelahiran kat satu negara ni amat membimbangkan..mereka takut lahirkan anak pada tahun ini kerana dibimbangi anak yg keluar akan bermuka garang...tudia...muka aku mmg garang..tapi jgn risau..aku tak makan org...tapi ada ja org lahir tahun ghimau muka kiut habes..contoh artis yg lahir tahun harimau dan seusia aku...



agnes monica..mmg garang...



yuna...mmg garang...



ape yer nm dia..dia berlakon cite twilight kan??..senyuman garang....





cik megan...garang...tgk bibiaq dia terbuka...mata dia mahal..



yay!!!tak sangka kita sebaya..patut pun otak lebih kurang...awak dapat upsr berapa A??owh..awak tak paham bahasa melayu...maafkan saya...





sekian...






cak...aaaa....mata rimau...

2 comments:

  1. shaye!shaye!shaye tawun harimaw jugeee..
    garang kah shaye? tgk muke sket...

    (~.^) <-- garang kn? weeee ;)

    ReplyDelete
  2. haha !muke cik pinky tak garang langsung...comel gebu gitu..kesian kan kita, dilabel bermuka garang..isk3...

    ReplyDelete