Wednesday, February 10, 2010

Pencarian Model Tudung FAREEDA..syukur alhamdulillah~


berita ini diketahui di sini

alhamdulillah..akhirnya usaha aku sedikit sebanyak berbaloi...
...tercalon jugak akhirnya..aku ingatkan rezeki tak berpihak kepada aku..
syukur alhamdulillah..wlupun hanya dapat mingguan..
aku bersyukur sgt2..
sbb aku mengharap untuk menang..*hehe..betul tak tipu*




terima kasih warga kerja Fareeda yg terpandang muka aku kat email mereka..
aku tahu..raaaaamai gila yg masuk contest ni..
aku poyo gila hantar hari isnin sambil cakap kat boy aku dgn nada berseloroh..berseloroh tu apa ya??aku sendiri tak pasti....tp nada gurau2 lawak bodo kami la..

"i hantar awal sikit..senang org surat kabar nak print muka i"
pehtu gelak besar...gaga216..

haha..bongok betul..confident tak tentu pasal apahal..
tgk2 mggu tu tak dapat...diri sendiri yg pilu dan hiba..



dalam hati berfikir..mungkin tak cukup lagi usaha aku..
tapi aku dah simpan niat nak masuk tahun depan klu ada lagi..hehe..
tak caya boleh tgk entry ni..Fareeda



Terima Kasih Fareeda dan rakan2 kerana menyokong saya..
yg tag 'like' kat gambar saya kat fb fareeda..yg komen gambar..
semua tu menunjukkan sokongan anda tau..




klu tulisan surat rasmi dulu2 kita mesti akhiri ayat macam ni

segala jasa baik tuan puan amatlah saya hargai..


sekian..





eh2..sesi bergambar..


pemenang minggu ke 12..
tahniah semua yang menang dari minggu pertama dan akan datang..



tu aku..Mashitoh  mim shin ya to ha..yg pakai tdg pink..
tp ramai sgt cun2 yg masuk ni..cik pinky pun ada..lebiu lah~


syukurlah..selain dapat kemenangan..boleh tarik minat rakan2 yg tak pakai tdg untuk pakai tdg..semoga Allah bukakan pintu hati mereka..aminnn..















ini pulak gambar solo..tadi macam kumpulan nasyid..
tdg maisarah..ade dah gmbar ni dlm blog aku..tp saja nak up yg ada background Fareeda..











tada...aku namakan tdg ni gaya octopus...*ilham kekaseh*..yang ni tdg saramarisa..jgn pakai tdg macam ni taw..labuhkanla tdg anda ke paras dada..(peringatan untuk saya juga)...ini sekadar nak mencari kelainan dan kepelbagaian dalam menggayakan tdg ini..jgn tiru taw..nanti aku berdosa pulak..ngeh~bg ajaran sesat..aku pun tak perfect...kadang2 suka selempang tdg..adoiii....





sekian..

2 comments: