Thursday, February 11, 2010

tak tahu..

tak tahu salah makan apa..
jerawat yg sakit tumbuh..adoiii..
kat pipi pulak tu..
siap wat persatuan..
uwaaaa...

nak kata pms lama lagi kot..
kat tepi hidung..
kat dahi..
adoiii..

takkan takle makan ikan keli??
dah la ayam pun aku takle makan??
semalam makan bege daging..
takkan daging pun takle makan??

uwaaa..Allah dah tarik nikmat..
sesungguhnya kelicinan kulit muka adalah satu nikmat bg aku..
makan juga adalah satu nikmat..
kita seharusnya mensyukuri nikmat Allah..
alhamdulillah..
semoga jerawat cepat sembuh..


sekian..


p/s:aku wat entri ni sbb aku susah hati sgt..kawan aku yg sem satu pun cakap..dah teruk la kulit muke kaw mashii...kang ade pulak org cakap "ape daa,jerawat pun nak cerita ka"..aku pulak jawab.."maaf, saya suka tulis apa yg merunsingkan hati saya"..di harap sesiapa yg nk suggest skincare product atau petua mujarab nenek moyang boleh la tgglkan dipetak komen..semakin dibiar makin menjadi2..

2 comments: