Monday, May 10, 2010

Baju pengantin idaman saya...

tajuk tak macam nak buat karangan sekolah rendah pulak kan...eheeee...mmg..mmg..inilah baju pengantin idaman saya..slllrrrrpppp.....meleleh air liur dibuatnya...


semalam siapa tengok WHI wanita hari ini..mesti tengok baju kahwin hasil sentuhan ajaib RIZMAN RUZAINI

maaakkkkkkkkkk..saya nak baju ini..

sayang...klu u sayang i..i nak baju ini ditempah segera..i tak kesah klu majlis i bese2..tapi i nak baju sendiri..yg ini...yg ini..yg ini...

En Rizman Ruzaini..sila reply email saya..klu tak sy nangis...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


atau..ini hanya angan2 mat jenin yg terjun bersama labu2nya??? berangan jer...isk3...tak kesah la..klu aku tak dapat nak buat macam mana...dah kawen nanti dah kerja kumpul la duit sendiri..beli dan ambil gambar kahwin lagi sekali..wahh..sadis betul...

mana..mana..mana baju aku tu..kat side bar pun ada..tapi nak jugak tayang kat sini...taraaaaaaaaaaa...



 RIZMAN RUZAINI...two thumbs up!!!

cantikkan?????eeeeeeeeeeeeeee..sukernyerrrrrrrrrrrrrrr.....



sekian~muah2..

2 comments:

  1. wah sudah mengidam bju pengantin..bila mau kawen ni?

    ReplyDelete
  2. insyaallah secepat mungkin..eheeee...mana aci akak pergi hanimun kite tgk jer dari jauh...nak la jugak..eheeeee....

    ReplyDelete