Wednesday, October 6, 2010

dairiku




okeh..hari ini semangat waja bangun pagi nak tengok Maher Zain ke udara. Semalam siap tidur awal bagai kerana takut terlepas saat2 bahagia bertemu dengannya.

Abby Fana>>owh..nampaknya Maher Zain tak dapat bersama2 kita pagi ni kerana teperangkap dalam kesesakan lalu lintas.
 Mashitoh>>(dalam hati (T_T))
Wardina>>aaaaaa !!(rupenya kipas susa mati MZ jugak)...[tanpa segan silu dia bercakap sambil pgg telinga]..ok2..dah sampai !!cepat2 suruh die masuk pintu belakang studio..RUN!!!RUN!!RUN!!!...ok please sit here..bla2..(punyalah excited..kalau aku kat sana pun ntah2 lagi melompat2 ntah..
Mashitoh>>(senyum manjang sambil mata tak kelip2)
haih !

tak dapat pergi showcase, tengok dalam tb pun dah besar rahmat..

'why do they thank me??(thanks for coming kate orang2 mesia di epot)..it is my duty!' katenye incik MZ...haih..kalau begitu meh la singgah rumah saya..tak pun datang uitm..sini banyak remaja2 yang perlukan hiburan yang bermesej seperti ini..(ala..MZ tak paham BM..haha !)



p/s:ok2..lepas ni i wat keje..i nak share cerita ni dgn orang ramai..(janji nak siapkan kerja..tapi wat menda lain). bergerak sekarang...



alhamdulillah..sempat jugak kite bergambar bagai..(ok tipu!nmpk sgt anda edit)

4 comments:

  1. wahh.. masyi smkin cute r..
    heheh~

    jom jogging ke blog Fiq and komen gak~ hehe
    ;)

    ReplyDelete
  2. bhahahaha..tq2..ok2..jogging neh !

    ReplyDelete
  3. laa.. kalo tau mashi mnat MZ nurul ajk pg uia 6hb aritu.. kwan bg tiket free 2,tp xde yg nk pg.. smua bz.. huhu!!

    ReplyDelete
  4. nurul aishah>>nakkkkkkkkkkk..uhuk2..dah terlepas..aritu pun kawan siap offer tiket rm70 jadi rm 50..tapi tak boleh nak beli...ekonomi tak stabil...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa....(T_T)

    ReplyDelete