Wednesday, April 13, 2011

BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA!

DENGAN KERJASAMA AKMALHILMI DAN ANDYHOWTT



Salam sejahtera...

Tajuk entri pun dah menceritakan sedikit sebanyak yedak. Jadi tanpa membuang masa tengok la 'bidio' yang aku upload dekat 1TUBE sebagai tanda mendukung 1TUBE. Aku tak tahu pun pasal kewujudan 1TUBE ni pada mulanya. Tengok !!!aku sendiri pun lupa macam mana aku kenal 1TUBE. OH !!!dah ingat. dah ingat!!aku tgk Maria Elena!!*** 'bidio' yang kena 'interbiu' dengan Ben***. Ala..bidio yang Maria tersangat cool dan yang tukang interbiu tu malu2 kucen. Nah !takpasal2 gossip kat cni.

ok2. kembali ke pangkal jalan. 

Saya MIMSHIN YATOHA dari mimshinyatoha.blogspot.com telah menyanyikan lagu AWAN NANO. Lagu ini milik Hafiz AF, sorry hafiz kerana merosakkan lagu anda yang sedap itu..memang..saya tak prektis pun lagu awak, saya main tibai jer..harap awak maafkan saya yer hafiz.ade la sumbang sana sini sedikit sebanyak.


tahu pasal contest ni bila tgk kat bulletin 1TUBE. terimalah !!!




        


SEBARANG PERTANYAAN BOLEH CONTACT TIA DI FACEBOOK PAGE BLOG TIAFAZUNIAAKMALHILMI ATAUPON ANDYHOWTT

p/s: terima kasih kepada Sharifah Hanisah kerana meminjamkan ribanya..

7 comments:

  1. noted! tenkiuuu sbb join dear! :))

    ReplyDelete
  2. WoW! nice voice.. ada chan menang niE.. unik sungguh suara.. :D

    ReplyDelete
  3. @kyerull>>haish takdela...ramai lagi yang sedap2..tq2...

    ReplyDelete
  4. bgos2, gud lux..
    mmg dh taw suara mashi sdp, sbb dh pnh nyanyi utk innershine aritu.. hehehe..

    cmne nak vote nih??

    btw, sorry lmbt reply cmmmt sbb Shark bz sgt3, last sem nih.. nak taw apa yg Shark buat sem nih, mai la mlawat blog Shark..

    last but not least, "SAPA KATA STUDENTS ACCOUNT SKEMA??" hehehe
    -Salam-

    ReplyDelete